Olemmeko onnistuneet olemaan iloksi ja avuksi? Jos haluat kertoa oman tarinasi, jätä yhteystietosi:
Tehtävämme Stellalla on auttaa ihmisiä elämään onnellisesti omasta kodistaan nauttien.
Tälle sivulle olemme koonneet asiakkaidemme kokemuksia meistä ja palveluistamme.
Lue kokemuksia
Jätä yhteydenottopyyntö!
Kotihoidon lisäksi Stellan terveyspalveluita ovat muun muassa kotisairaanhoito, fysioterapia ja omaishoidon tuki.
Weera on kotihoidon ammattilaisia ja auttaa tiiminsä kanssa asiakkaitamme. Hänelle työssä parasta on ihanat asiakkaat ja työkaverit.
– Mun työviikkoihin mahtuu maan ja taivaan väliltä vaikka mitä. On mun omat asiakkaat, joilla mä käyn maantaisin ja torstaisin ja loppupäivät viikoissa vaihtelee hyvin paljon, kertoo Weera.
”Annan papukaijamerkin”
”Itse olen ollut kaikinpuolin tyytyväinen saamaani apuun ja tukeen.”
”Olen erittäin tyytyväinen allut aina Stellan kotihoidon palveluihin ja super tyytyväinen omalle vakiohoitajalleni.”
”Upeaa, että voi soittaa Stellaan kun tarve vaatii yötä päivää! Olen enemmän kuin tyytyväinen Stellan kotihoitoon. Kiitos! Kiitettävää tasoa.”
”Tämän hetkinen apu on hyvää. Tiedän, että tarvittaessa saan enemmän apua.”
”On tärkeää, että minulla on tutut hoitajat.”
Stellalla työskentelee terveyspalvelujen ammattilaisten lisäksi muun muassa asiakaspalvelun ja erilaisten hallinnon tehtävien osaajia. Katso avoimet työpaikkamme »
Stellan kotipalvelujen ammattilaiset saavat asiakkailta paljon kiitoksia, mutta ihan ilman eivät jää toimistollakaan työskentelevät asiakaspalvelijat. Laskutuksen palveluesimies Janne Sandelinille asiakas halusi tarjota kerran jäätelön.
– Minä olen viihtynyt Stellalla oikein hyvin. Sanoisinko, että paras työpaikka, mikä minulla on ollut.
Kysymme päivittäin kymmeniltä asiakkailtamme, kuinka todennäköisesti he suosittelisivat Stellaa ystävälleen.
Suosittelijoita ovat he, jotka antavat asteikolla 0–10 huippuarvosanan 8–10.
Saamme päivittäin asiakkaidemme palautteita kotihoidosta ja muista palveluistamme, ja seuraamme kotihoidon laatua myös asiakaskäyntien yhteydessä. Palaute on meille valtavan arvokasta toimintamme ohjaamisessa.
Kaksi kertaa vuodessa kutsumme asiakkaitamme kaikilta palvelualueilta laajempaan asiakaskokemuksen tutkimukseen. Kartoitamme kokemuksia ja näkemyksiä palveluistamme sekä toiveita niiden kehittämiseen. Säännöllinen, syvällinen tutkimus on keskeisessä osassa liiketoiminnan kehittämistä.
Asiakkaidemme yhteydenottoihin vastaa päivittäin yli 30 asiakasneuvojaa ja terveydenhoidon ammattilaista. Otathan meihin rohkeasti yhteyttä, sillä jokainen palaute otetaan lämmöllä vastaan. Kirjaamme palautteen aina järjestelmäämme ja käsittelemme sen tilanteen mukaisella tavalla – tietenkin luottamuksella ja henkilötietojen yksityisyyttä kunnioittaen.
Terveyspalvelut
Kutomotie 2
00380 Helsinki
Avoimet työpaikat
Ota yhteyttä
Valtakirja
Kotisiivous löytyy nykyään osoitteesta lempi.fi