”Aina olen saanut apua”

Kohtaamme asiakkaamme joka päivä heidän omassa kodissaan

Tehtävämme Stellalla on auttaa ihmisiä elämään onnellisesti omasta kodistaan nauttien.

Tälle sivulle olemme koonneet asiakkaidemme kokemuksia meistä ja palveluistamme. Katso ja kuuntele esimerkiksi Helmin tarina siitä, miten turvapuhelin on auttanut turvaamaan kotona elämisen arjen.

Ota yhteyttä

Haluatko kysyä lisää tai tehdä tilauksen? Soita meille!

Soita 020 768 9788

Jätä yhteydenottopyyntö!

Kokemuksia turvapuhelimesta

84 % asiakkaista suosittelee (lokakuu 2019)*

 
Stellan turvapuhelimella ja paikantavalla turvakellolla saa yhteyden Stellan omaan hälytyskeskukseen ympäri vuorokauden.

Helmi kertoo: ”Aina olen saanut apua”

Helmi Noponen on aina saanut apua turvapuhelimella ja voi elää turvallisesti kotona.  

– Minun mielestäni olen saanut siitä kyllä sen kaiken hyödyn, kun minä olen aina saanut apua. Aina olen saanut apua, kun olen soittanut. Kyllä minä suosittelisin turvapuhelinta kaikille, kertoo Helmi. 

Siirin tarina: ”Nyt minä en pärjäisi ilman näitä”

Turvapuhelimella saa helpotusta turvattomuuden tunteeseen, kun aina on apu napin painalluksen päässä. Helpotusta saavat myös omaiset tietäessään, että isovanhempi tai vanhempi saa apua aina tarvittaessa. Helposti ja nopeasti.

– Nämä on nyt ihan välttämättömät, että sitten minulla on turvallinen tunne vaikka menen mihinkä, kun on tämä kädessä, sanoo Siiri.

Palautteita syksyn 2018 asiakastyytyväisyyskyselystä

”Ostamme palvelua äidilleni kaupungin tukemana. Kaikki on toiminut hienosti.”

”Kiitos yhteistyöstä. Olen saanut teiltä aina apua tarvittaessa.”

”Hälytyksiin vastaajat ovat aivan huippuja.”

Kokemuksia kotihoidosta

 
Kotihoidon lisäksi Stellan terveyspalveluita ovat muun muassa kotisairaanhoito, fysioterapia ja omaishoidon tuki.

Kotihoidon asiakas: ”Kiitos, ihana Weera, että oot olemassa”

Weera on kotihoidon ammattilaisia ja auttaa tiiminsä kanssa asiakkaitamme. Hänelle työssä parasta on ihanat asiakkaat ja työkaverit.

– Mun työviikkoihin mahtuu maan ja taivaan väliltä vaikka mitä. On mun omat asiakkaat, joilla mä käyn maantaisin ja torstaisin ja loppupäivät viikoissa vaihtelee hyvin paljon, kertoo Weera. 

Palautteita syksyn 2018 asiakastyytyväisyyskyselystä

”Upeaa, että voi soittaa Stellaan kun tarve vaatii yötä päivää! Olen enemmän kuin tyytyväinen Stellan kotihoitoon. Kiitos! Kiitettävää tasoa.”

”Tämän hetkinen apu on hyvää. Tiedän, että tarvittaessa saan enemmän apua.”

”On tärkeää, että minulla on tutut hoitajat.”

Kokemuksia kotisiivouksesta

89 % asiakkaista suosittelee (lokakuu 2019)*

 
Ammattilaisemme palvelevat muun muassa kotisiivouksissa, muuttosiivouksissa, ikkunanpesuissa ja kotipalveluissa.

Asiakkaamme Laura: ”Tänne on niin ihana tulla”

Kun haluaa nauttia kodista ja omasta ajasta, ammattilaisen kotisiivous tekee ihmeitä jo kerran kuukaudessa. Sitä mieltä ainakin on asiakkaamme Laura Enroth.

– Kyllä minä sanon, että perheelle tämä on sellainen henkireikä ja helpotus pikkulapsiarjessa.

Monnan perheessä ei siivouksesta luovuta

Työnteon ja perheen kanssa touhuamisen keskellä on mukavaa, että siivouksesta ei tarvitse stressata. Se ollaan todettu myös Monna Pursiaisen perheessä.

– Ajattelin, että tämä on sellainen asia, josta en luovu, Monna kertoo.

Palautteita syksyn 2018 asiakastyytyväisyyskyselystä

”Hyvää jälkeä ja helppo palvelu!”

”Olen oikein tyytyväinen. Erityisen tärkeätä on juuri henkilökunnan luotettavuus ja ystävällisyys, tietysti myös ammattitaito.”

”Kiitos hyvästä palvelusta. Olen erittäin tyytyväinen, että meillä käy aina sama henkilö siivoamassa!”

”Työ tehtiin ammattitaidolla ja erittäin hyvin. Voimme suositella palvelua muillekin.”

”Kotisiivoojamme on päivämme ilo.”

”Kiitos hyvästä ikkunoiden pesusta”

Kokemuksia Stellasta työpaikkana

 
Stellalla työskentelee kotisiivouksen, lastenhoidon, terveyspalvelujen ja turva-auttamisen ammattilaisten lisäksi muun muassa asiakaspalvelun, taloushallinnon, henkilöstöhallinnon, ICT-ratkaisujen ja markkinoinnin osaajia. Katso avoimet työpaikkamme »

”Minä koen, että Stella arvostaa työntekijöitänsä”

Millaista on olla töissä Stellan lastenhoitajana? Piipahdimme lastenhoitajien askarteluillassa kysymässä, miltä tuntuu olla stellalainen.

– Se on aina ihana asia se uuden oppiminen ja mielipiteitten vaihtaminen kavereitten kanssa, sanoo lastenhoitaja Terttu Tirkkonen.

”Paras työpaikka, mikä minulla on ollut”

Stellan kotipalvelujen ammattilaiset saavat asiakkailta paljon kiitoksia, mutta ihan ilman eivät jää toimistollakaan työskentelevät asiakaspalvelijat. Laskutuksen palveluesimies Janne Sandelinille asiakas halusi tarjota kerran jäätelön.

– Minä olen viihtynyt Stellalla oikein hyvin. Sanoisinko, että paras työpaikka, mikä minulla on ollut.

”Minun tiimini on huipputiimi”

Kotihoidon keikkatyöläiseksi tullut Katarina Kause on nyt terveyspalvelujen palveluesimies, ja hän kertoo viihtyneensä matkalla todella hyvin. Asiaa helpottaa, kun oma tiimi on täynnä todellisia ammattilaisia.

– On tosi hienoa, kun saa nähdä, kuinka toisia autetaan ja neuvotaan ja kenenkään ei tarvitse olla yksin ongelmansa kanssa.

Näin mittaamme tyytyväisyyttä

Stellan palveluiden suosittelijat syyskuussa 2019*

89
%

kotisiivous

84
%

turvapuhelin

(*) Kysymme päivittäin kymmeniltä asiakkailtamme, kuinka todennäköisesti he suosittelisivat Stellaa ystävälleen. Suosittelijoita ovat he, jotka antavat asteikolla 0–10 huippuarvosanan 8–10.
 

1. Jatkuva päivittäinen mittaaminen

Saamme päivittäin asiakkaidemme palautteita kotihoidosta, lastenhoidosta, kotisiivouksesta ja turvapuhelimesta. Lisäksi satunnaisesti valitut kymmenet lastenhoidon ja kotisiivouksen asiakkaat saavat tyytyväisyyskyselyn tekstiviestinä, ja turvapuhelimen ja kotihoidon laatua seuraamme asiakaskäyntien yhteydessä. Palaute on meille valtavan arvokasta toimintamme ohjaamisessa.

2. Puolivuosittaiset tutkimukset

Kaksi kertaa vuodessa kutsumme asiakkaitamme kaikilta palvelualueilta laajempaan asiakaskokemuksen tutkimukseen. Kartoitamme kokemuksia ja näkemyksiä palveluistamme sekä toiveita niiden kehittämiseen. Säännöllinen, syvällinen tutkimus on keskeisessä osassa liiketoiminnan kehittämistä.

3. Spontaani palaute – aina avosylin vastaan!

Asiakkaidemme yhteydenottoihin vastaa päivittäin yli 30 asiakasneuvojaa ja terveydenhoidon ammattilaista. Otathan meihin rohkeasti yhteyttä, sillä jokainen palaute otetaan lämmöllä vastaan. Kirjaamme palautteen aina järjestelmäämme ja käsittelemme sen tilanteen mukaisella tavalla – tietenkin luottamuksella ja henkilötietojen yksityisyyttä kunnioittaen.